Subject: Karnapi tee 17 üksikelamu rekonstrueerimise ja laiendamise muudatusprojekt
From: "Johanna Kapper" <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 12:08:05 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Tallinna Linnaplaneerimise Ametile on esitatud parandatud Karnapi tee 17
üksikelamu rekonstrueerimise ja laiendamise muudatusprojekt.

Ehitusseadustiku § 11 sätestab ehitisele esitatavad nõuded, mis hõlmavad
ka ehitise tuleohutust. 07.04.2017 jõustunud siseministri määrus nr 17
“Ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded ja nõuded tuletõrje veevarustusele“
sätestab ehitisele esitatavad tuleohutusnõuded.

Päästeseaduse § 5 lg 1 p 8 kohaselt on Päästeameti ülesandeks
ehitusseadustiku kohaselt esitatavale ehitus- või kasutusloa eelnõule
kooskõlastuse andmine või sellest keeldumine kümne päeva jooksul eelnõu
esitamise päevast arvates, kui ehitise suhtes on õigusaktiga kehtestatud
tuleohutusnõuded.

Eeltoodust tulenevalt palume Teie heakskiitu muudatusprojekti
tuleohutusnõuetele vastavuse osas hiljemalt 02.03.2025.

Parandatud muudatusprojekt on leitav siin:

http://ehitus.tallinn.ee/TPR_DOK/EP/EP211890/EP211890256060.zip

Lugupidamisega

Johanna Kapper

menetleja

ehitusosakond

+372 640 4279

Tallinna Linnaplaneerimise Amet